Praca magisterska o marketingu narracyjnym – wskazówki

Praca magisterska o marketingu narracyjnym – wskazówki

Praca magisterska o marketingu narracyjnym z pewnością może być dla Ciebie bardzo ciekawym doświadczeniem. W poniższym opracowaniu przedstawiamy porady dotyczące tworzenia takiego tekstu. Zapraszamy!

Tradycyjnie, pierwsze rozdziały w pracy magisterskiej powinny być poświęcone różnym kwestiom o charakterze teoretycznym. Przede wszystkim trzeba tutaj przedstawić, czym tak naprawdę jest marketing narracyjny. Generalnie to pojęcie można zdefiniować, jako technikę marketingową, która ma na celu promocję marki bądź produktu za pomocą prezentowania ciekawych i intrygujących dla odbiorców opowieści. Istnieje wiele rodzajów tej formy marketingowej. Poniżej je wymieniono.

    Rodzaje marketingu narracyjnego:

  • Komunikacja produktowa – narracja skupia się tutaj na produkcie i ma na celu zwiększenie sprzedaży tegoż produktu, bądź wprowadzenia go na konkretny rynek.
  • Komunikacja korporacyjna – narracja dotycząca konkretnej firmy, której celem jest zwiększenie sprzedaży usług bądź produktów tejże firmy.
  • Personal branding – jest to narracja mająca na celu kreowanie własnego wizerunku.
  • Komunikacja organizacyjna – przedmiotem tej organizacji jest konkretna firma, partia polityczna, stowarzyszenie. Generalnie ma ona na celu pozyskanie poparcia konkretnych klientów, wyborców, decydentów politycznych itd.
  • Komunikacja promująca region – podmiotem narracji jest tutaj dany kraj bądź region.
Praca magisterska o marketingu narracyjnym to spore wyzwanie!

Kolejne rozdziały pracy magisterskiej dotyczące marketingu narracyjnego.

Kolejna część Twojej pracy magisterskiej o marketingu narracyjnym powinna zawierać już część praktyczną, popartą Twoimi badaniami. Najlepiej już w czasie studiów znaleźć jakąś firmę, która stosuje tę formą marketingu. Idealnie byłoby, gdybyś już w czasie studiów podjął pracę w jakimś dziale marketingu. Dzięki takiemu rozwiązaniu udałoby się Tobie łączyć teorię z praktyką. Im więcej będziesz prezentować w tych rozdziałach praktycznych danych, tym lepiej.

„Ludzie nie kupują tego, co robisz; kupują, dlaczego to robisz”.
Szymon Sinek

Ostatni rozdział Twojej pracy dyplomowej o marketingu narracyjnym powinien prezentować Twoje wnioski. Pamiętaj, aby każdą swoją konkluzję popierać kolejnymi liczbami i wartościowymi argumentami. Poza tym możesz zawrzeć tutaj rozmaite refleksje dotyczące przyszłości tej formy marketingu i rozmaitych jej kierunkach rozwoju. Możesz w tym rozdziale również napisać, co w marketingu narracyjnym danej firmy się udało, a co można by zrobić lepiej. Im więcej Twoich wniosków, popartych konkretnymi argumentami, tym lepiej dla Twojej pracy dyplomowej.

Praca magisterska o marketingu narracyjnym – parę słów podsumowania…

Praca magisterska o marketingu narracyjnym z pewnością rozwija Ciebie intelektualnie. Wszyscy kochamy intrygujące i inspirujące historie. Umiejętność budowy ciekawych opowieści zyskuje zwłaszcza dzisiaj, w czasach Internetu. Jak słusznie mawiał kiedyś Platon “ci, którzy opowiadają historie, rządzą społeczeństwem”.

Marketing narracyjny może kluczem do sukcesu danego przedsiębiorstwa!

Dobrze nakreślona, wciągająca narracja jest w stanie zbudować świadomość nie tylko Twoich produktów bądź usług, ale nawet przedstawić Twoją wartość w oczach Twoich potencjalnych pracodawców. Umiejętność budowania odpowiedniej narracji, wspartej o dźwięk i obraz może Tobie pomóc w osiągnięciu wielu sukcesów w szeroko rozumianym marketingu.

Piszesz obecnie pracę magisterską z Marketingu i interesuje Ciebie profesjonalna pomoc? Skontaktuj się z nami już dziś!!!
Prace magisterskie z Marketingu

Zostaw odpowiedź