Tematy prac doktorskich z Marketingu – rozmaite propozycje

Tematy prac doktorskich z Marketingu – rozmaite propozycje

Tematy prac doktorskich z Marketingu są z reguły niezwykle ambitne. Nic w tym dziwnego, ponieważ doktoraty z zasady powinny stanowić nowy wkład do rozwoju światowej nauki. W tym tekście przedstawimy wiele ciekawych zagadnień na tego typu prace dyplomowe. Możliwe, że któryś spośród nich przypadnie Tobie do gustu. Zapraszamy!

Problematyka Twojego doktoratu powinna być oryginalna i niewyeksploatowana już przez innych naukowców. Niestety wybór takiego motywu przewodniego może nie być łatwy. Jeśli nie masz obecnie takiego zagadnienia na oku, to zawsze możesz porozmawiać ze swoim promotorem. On na pewno ma bardzo bogate doświadczenie o działalności naukowej i nie wykluczone, że będzie on w stanie podsunąć Tobie jakąś cenną inspirację. Poniżej przedstawiamy garść potencjalnych zagadnień na Twój doktorat z Marketingu. Możliwe, że któryś spośród nich się Tobie spodoba!

Przykładowe tematy prac doktorskich z Marketingu

Efektywność lokowania produktu w grach komputerowych.
Badanie efektywności reklamy w marketingu bankowym.
Sposoby budowania silnej marki w Internecie.
Rola i znaczenie brandinga w mediach społecznościowych.
Analiza błędów w strategii marketingowej danych banków.
Projekt strategii marketingowej dla firmy energetycznej.
Kreowanie tożsamości marki za pomocą marketingu narracyjnego.
Dlaczego marketing cyfrowy zdominuje XXI wiek?
Wykorzystanie marketingu sensorycznego do budowania świadomości marki.
Dlaczego marketing cyfrowy zdominuje XXI wiek?
Wpływ marketingu sensorycznego na preferencje konsumenckie.
Wykorzystanie ekonometrii w analizie działań marketingowych.

Wybierając swoje zagadnienie na doktorat z Marketingu, musisz mieć przede wszystkim pewność, że nie zabraknie Tobie danych. Dostęp do informacji jest rzeczą fundamentalną w działalności naukowej. Można powiedzieć, że część badawcza tak naprawdę jest rzeczą kluczową w pracy doktorskiej. Poza tym dobrze by było, abyś miał możliwość przeprowadzenia własnych badań dotyczących danego zjawiska marketingowego.

Tematy prac doktorskich z Marketingu – podsumowanie.

Tematy prac doktorskich z Marketingu na pewno są nieraz bardzo ciekawe, ale również i wymagają od piszącego całkowitej dedykacji. Sęk w tym, aby znaleźć zagadnienie możliwe do przebadania i nie opisane szeroko w literaturze przedmiotu. Jak mawiał Justus von Liebig “nauka robi się naprawdę interesująca dopiero tam, gdzie się kończy”. Możliwe, że Twój doktorat otworzy Tobie drzwi do bardzo ciekawej kariery naukowej bądź też biznesowej. Sęk w tym, aby działać z pasją oraz zaangażowaniem!

Jeśli tworzysz obecnie swój doktorat z Marketingu i interesuje Ciebie profesjonalna pomoc, to zapraszamy serdecznie! Prace doktorskie z Marketingu – pomoc

Zostaw odpowiedź